سطح شاخص: خروجی
عنوان کلی شاخص |
---|
سهم ایستگاههای اتوبوس متصل به سیستم هوشمند اطلاعرسانی حملونقل همگانی |
کد شاخص |
---|
۱۶ |
کد هدف خرد | ۱-۱ |
---|---|
هدف خرد | افزایش مطلوبیت حمل و نقل غیرموتوری و همگانی نسبت به خودرو شخصی |
تعریف و مفهوم شاخص | این شاخص تبیین مینماید که مجموعه اقدامات انجام گرفته در زمینه تسهیل استفاده شهروندان از حمل و نقل همگانی از طریق اتصال ایستگاه های اتوبوس به سیستم هوشمند اطلاعرسانی حمل و نقل همگانی چه میزان در ترغیب استفاده کنندگان از این مد حمل و نقلی به جای استفاده از خودرو شخصی موثر بوده است. |
متولی شاخص | معاونت حمل و نقل و ترافیک |
فرمول شاخص | سهم ایستگاههای اتوبوس متصل به سیستم هوشمند اطلاعرسانی حمل و نقل همگانی |
ITS_Equipped_BusStops/Total BusStops | |
واحد اندازه گیری | درصد |
تناوب اندازه گیری | سالیانه |
جهت | افزایشی |
تاریخ اعتبار | پنج سال |
علامت اختصاری شاخص |
ردیف | علامت اختصاری | اقلام اطلاعاتی | تأمین کننده اطلاعات | دوره اندازه گیری | واحد اندازه گیری |
---|---|---|---|---|---|
۱ | ITS_Equipped_BusStops |
تعداد ایستگاههای اتوبوس دارای سیستم هوشمند اطلاعرسانی حمل و نقل همگانی |
معاونت حمل و نقل و ترافیک | سالیانه | عدد |
۲ | Total BusStops | تعداد کل ایستگاههای اتوبوس | معاونت حمل و نقل و ترافیک | سالیانه | عدد |
نام شاخص | مقادیر | ۱۳۹۸ | ۱۴۰۰ | ۱۴۰۱ | ۱۴۰۲ | ۱۴۰۳ | ۱۴۰۴ |
---|---|---|---|---|---|---|---|
سهم ایستگاههای اتوبوس متصل به سیستم هوشمند اطلاع رسانی حملونقل همگانی | نشانه | ۴۰ | ۶۰ | ۸۰ | ۱۰۰ | ۱۰۰ | |
اندازه گیری | ۰ |
توضیحات |
---|
اطلاعات مربوط به سهم نسهم ایستگاه های اتوبوس متصل به سیستم هوشمند اطلاع رسانی حمل و نقل همگانی توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک جمع آوری میشود. |
فهرست عوامل تأثیرگذار بر شاخص |
فهرست پیشنهادی اقدامات کلی |