سطح شاخص: خروجی
عنوان کلی شاخص |
---|
سهم استفاده کنندگان BRT از کل سهم اتوبوسها در ساعت پیک |
کد شاخص |
---|
۲۲ |
کد هدف خرد | ۱-۱ |
---|---|
هدف خرد | افزایش مطلوبیت حمل و نقل غیرموتوری و همگانی نسبت به خودرو شخصی |
تعریف و مفهوم شاخص | این شاخص تبیین مینماید که مجموعه اقدامات انجام گرفته در زمینه تسهیل استفاده شهروندان از حملونقل همگانی چه میزان در ترغیب استفاده کنندگان از این مد حمل و نقلی به جای استفاده از خودرو شخصی مؤثر بوده است. |
متولی شاخص | معاونت حمل و نقل و ترافیک |
فرمول شاخص | سهم استفاده کنندگان BRT از کل سهم اتوبوسها در ساعت پیک |
No of BRT Riders / Total Bus Riders | |
واحد اندازه گیری | درصد |
تناوب اندازه گیری | سالیانه |
جهت | افزایشی |
تاریخ اعتبار | پنج سال |
علامت اختصاری شاخص |
ردیف | علامت اختصاری | اقلام اطلاعاتی | تأمین کننده اطلاعات | دوره اندازه گیری | واحد اندازه گیری |
---|---|---|---|---|---|
۱ | No of BRT Rides | تعداد استفادهکنندگان BRT در ساعت پیک | معاونت حمل و نقل و ترافیک | سالیانه | عدد |
۲ | Total Bus Riders | تعداد استفادهکنندگان از اتوبوسها(BRT و غیرBRT) در ساعت پیک | معاونت حمل و نقل و ترافیک | سالیانه | عدد |
نام شاخص | مقادیر | ۱۳۹۸ | ۱۴۰۰ | ۱۴۰۱ | ۱۴۰۲ | ۱۴۰۳ | ۱۴۰۴ |
---|---|---|---|---|---|---|---|
سهم استفادهکنندگان BRT از کل سهم اتوبوس ها در ساعت پیک | نشانه | ۲۶ | ۲۷ | ۲۸ | ۲۹ | ۳۰ | |
اندازه گیری | ۲۵ |
توضیحات |
---|
اطلاعات مربوط به سهم استفاده کنندگان BRT از کل سهم اتوبوس ها در ساعت پیک توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک جمعآوری میشود. |
فهرست عوامل تأثیرگذار بر شاخص |
فهرست پیشنهادی اقدامات کلی |